Yarın sezeryan la doğum yapicam bende kepez devlette belden uyusturma olacak sonda yi da uyusturduktan sonra takarlar diye düşünüyorum ama bakalım. Oğlum da özelde genel anesteziyoloji yapmıştım doğumu ama sonda yi narkozu vermeden takmışlardi ama hiç acımamıştı. Çıkarırken de ayni şekilde acıma olmamıştı