Ben ilk doğumumu özelde yaptım vitalede belden uyusturduktan sonra masada taktılar sondayi. Arkadaşım eğitim araştırmada sezeryan oldu siyah iplikle dikmişler iz kaldı yapıştırma yapmamışlar. Doktorunuza bi sorun araştırın hayırlısıyla kavuşun inşallah