Rukoss yinede çektirmekte fayda var canım, ben önceden çektirmemiştim ama dış gebelik sonrası tam 6.ayında çekildim kontrol edilmişti, şimdi yine çektirdim 3 ay önce, ne olur ne olmaz en ufak bi enfeksiyon bile tıkanıklığa yol açıyor, dış gebelik yaşayanların daha temkinli olması lazım, işi şansa bırakmak istemedim