Hasekisultan10 Busraltn hayır uzun zamandır da düşünmüyorum gebelik zaten. Kısmetse tüp bebek yaptırıcaz
Fundaa16 Rukoss ben dış gebelik ameliyatı oldum sol tüpüm alındı ameliyattan 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi de 38 haftalığım Allah nasip ederse doğurmayı bekliyorum 🥹🌹
Busraltn Fundaa16 ameliyatınızdan ne zaman sonra eşinizle birlikte oldunuz acaba? Benim şuan tam 30 gün oldu ameliyat sonrası
Seherakdogan-33 Busraltn hemen doğum kontrol hapı kullanmaya basladm bnm tüpüm alınmadı iğneyle oldu kanamam başladı zaten iğneden sonra değerim 0 olunca doğum kontrol hapı kullandım 3 ay sonra hamile kaldım
Lepatya65 Busraltn iğneyle tedavi olduğum için doktordan mı hatırlamıyorum ama araştırdım o zaman öyle hatırlıyorum
Lepatya65 Busraltn geçmiş olsun iğneyle tedavi oldum 2 ayda değerler sıfırlandı 10 ay sonra hamile kaldım bebeğim var