gulfzlt çok geçmiş olsun sizede. Küçüldüğüne sevindim, inşallah tamamende kapanır hep sağlıklı olur yavrunuz🙏 ben cumartesi günü doğum yaptım. Bugün kardiyolojide uzman doktor baktı 1tane delik olduğunu müskular vsd 1.5mm olduğunu söyledi. 1ay sonrasında randevu alıp tekrargelin bakalım dedi. Bakalım küçük delik dedi inşallah operasyona gerek kalmadan kendiliğinden kapanır büyüdükçe🤲 rabbim bütün yavrularımıza şifalar versin hiç hastalık göstermesin inşallah🙏🌸