Bebeğinin kalbi bu cins delikten olup gebeliğinin sonlarına doğru kapanan var mı? Bana doktor 18-19hafta arasında bebeğimin kalbinde 1,6mm bu cinsten delik olduğunu fakat bu delik cinsinin kendiliğinden kapanabilen en kolay gurupta olduğunu söyledi. 30lu haftalarda büyük ihtimalle kapanmış olur dedi fakat her kontrolde delik biraz daha büyüdü🤦♀️ önce 2,8 oldu sonra 3,3 oldu şimdi en sonki 37haftalık kontrolümde iki tane delik olduğunu ve birinin 4.2 birinde 4,0 olduğunu söyledi. Normal doğum olursa doğum anındakibasınçla kapanabilceğini de söyledi, kapanmazsa doğumdan sonra kontrolleri ve takibi yapılcak dedi. Kapanmazsa bile inşallah daha da çok büyümez🙏 hala küçük delik sınıfında ama 5i geçerse orta delik sınıfına girecek, ondan sonra da büyümeye devam ederse operasyon olma ihtimali var etmezse operasyonsuz yine takibi yapılırmış. 9un üstü kesin operasyonmuş zaten. Haliyle endişeliyim ve korkuyorum inşallah bi sıkıntı olmaz ve sağlıkla doğurabilirim yavrumu🤲 Allahım beterinden korusun, sağlık sıkıntısı olan bütün bebeklere şifa versin🙏🌸 yaşayan var mı bu durumu, sizde nasıl seyrediyor doktorunuz neler diyor benimle paylaşır mısınız?