cokbilmismom Ben yaptırmayacağım iPhone telefon ve güzel bir manzara yeterli çok guzel fotolar çıkar ortaya ben bahara doğru yapacağım etraf yeşillensin kendimiz bir kaç poz çekeriz. Tabi ki herkesin kendi fikri sizin içinizde kalacaksa yaptırın, ben düğünümde bile zor yaptırdım sevmiyorum o tarz foto çekimlerini bi doğallıktan uzak yapay geliyor
Feyzsali cokbilmismom malesef bahara kadar vaktim yok martta dogumum var hatta havalar soguyacakmis bir de dediğim gibi elbise sorunu da var
Tugcetarar MorKelebek54 cok teşekkür ederim eminim sizde cok guzel cikiyosunuzdur kendinize haksizlik etmeyin 🥰🫶🏻
MorKelebek54 Tugcetarar kiz yok gerkceten begenmiyrum nkrmal selfi de güzelim ama boydan begenmiyorum rica dderim bu arada saglikla gelsin bebis☺️
Feyzsali cokbilmismom bir de küçük şehirde yaşıyoruz (Balıkesir) pek bir manzarası yok malesef ki iphone telefonumuz da yok😅
Serendipity16 Feyzsali bence çektirin eğer bütçenizde varsa eşinizde istiyormuş ki bence açık havaya bile gerek yok şu tarz sade duvarın önünde fotolar çok hoşuma gidiyor benim sade ve şık duruyor tabi sizin tercihiniz
Papatyaebru Feyzsali ben 35 haftada yaptırdım elbise onlardandı tercih meselesi seven var sevmeyen var ben anı kalsın istedim içime çok sindi iyiki yaptırmışım dedim yaptırmasaydım hep aklımda kalacaktı keşke yapsaydım derdim ben 🙏🏻😊
Feyzsali Papatyaebru bizimkisi dış çekim olacak eğer olursa bi yerle konuştuk fiyat aldık o yüzden elbise imkanı yok elbise fotoğrafçıdan olsaydı dediğiniz gibi 35 hafta tam ideal bencede
Papatyaebru Feyzsali evet ben karnım biraz büyüdün diye bekledim aslında bazılarında daha erkende belli oluyor dış çekim tarzıda güzel olur
Tugcetarar MorKelebek54 sizinde saglikla gelsin niye begenmiyosub canım gayette iyi cikarsin kendinin farkina varr
MorKelebek54 Tugcetarar ya acikcasi kamera onunda nasil durcagimi bilmiykrum mesela elimi nereye koyucam ayagimi nasil tutcam ne bilim kafami nasil tutcam fekan bunlari kendimde beceremiyorum o yuzden sanirim yonlenidrmeyle anca guzel olir dugun cekimizideki resimlerim cok gusel cunku yonlendirenim oldu
Tugcetarar Temmuzmucizesi26 cok cok teşekkür ederim güzell soylemleriniz icin istanbul ataturk alberotomunda cektik burda yaşıyorum 💞🫶🏻
Maviev35 Feyzsali ben izmir’de inciraltı kent ormanı var hem deniz kenarı hem ormanlık alan beyaz elbisemle orada kardeşime çektirdim çokta güzel oldu. İlla bir fotoğrafçıya gitmenize gerek yok bence😉
maviipapatya Hoşunuza gidiyorsa, yaptırmayıp pişman olacaksanız tabii ki yaptırın. Bu tarz şeyler pek bana göre değil, hiç heves edemiyorum, uğraşamıyorum. O sebeple çektirmeyi düşünmüyorum ben
Kbr-ozcn Ben 5 aylık oldum daha erken tabiki eşim anı kalsın fotoğrafımız yok hiç diyor nisan ayında fotoğraf makinesi ile hem sahilde hem ormanlık alanda kendimiz çekim yapariz diye karar verdik netten poz bulduk mu tamamdır ☺️
Feyzsali Kbr-ozcn nisan ayında çok güzel olur bizim tam kışa denk geldi kar kış nasıl yapacagiz bilmiyorum😅