Merhaba kızlar hamilelik çekimi yaptırdınız mi veya yaptıracak mısınız ben çok kararsız kaldım 28 haftalık hamileyim cok vakit gecmeden karar vermem lazım nikah elbisemle yaptıracağım eğer yaptırırsam karnımdan dolayı elbisem zor oluyor 30 haftalıkken falan yaptıralım diyoruz bazıları da çok gereksiz masraf evde 5 6 poz çekilin hatiralik yeter dedi sizin düşünceniz nedir fikirlerinize açığım