Feyzsali ilkinde çok heves etmiştim evlenirken çekim yapan fotorafçımla anlaştım ozmn çekilen yerlerde çekilecekti ama şansıma pandemi patladı yasaklar oldu yapamadık 🤦♀️ doğumda olsun bari dedim oda olmadı oğlum erken doğdu yoğun bakıma girdi bende 1 yaş çekimi yaptırdım çok güzel olmuştu 2.hamile yim valla hiç hevesim kalmadı plan yaparsam yine ters gider herşey diye bunada 1 yaş çekimi yaptırırım büyük ihtimal şimdi çekimler baya pahalanmış imkanın varsa yaptır valla anı olarak kalıyor