11+6 bugün nedense ağrı giriyor kasığıma ve alt karnıma bende büyümeden kaynaklı diye düşünüyorum. Salı günü ikili taramam var inş cinsiyetini gösterir ya alışveriş yapmak istiyorum artık. Kızlar hareketli olsun diye çikolata falan yediniz mi etkisi oluyor mu ? Gittiğimde biraz oynasın göstersin kendini 😂