Nisniss Kullanım amacını yazmışlar bir daha tekrara girmek istemedim. İlk doğumum normal oldu ve başlarda çok fazla kanamam vardı, dependden bile sızmıştı ilk gece. Ki aslında çok memnun kalmıştım, çok güzel sarıyor ve rahat ettiriyor, demek ki ped taksam ne olurdu diye düşünmeden edemedim. Paket bittikten sonra uzun gece pedlerinden aldım çünkü kanamam biraz daha hafif geliyordu, o şekilde devam ettim, sanırım 30-35 gün azalarak devam etti, 40. gün adet kanamasi başladı ama daha sonra devam etmedi, 1 sene sürdü adetimin yeniden başlaması. Şuan 33+1 haftalık hamileyim, kesinlikle depend alıcam çünkü kanamanın fazla olacağını biliyorum, bazılarının daha az olmuş mesela ben de ona şaşırdım 😁