Kayma derdi bisey yok kafam rahat olsun diyorsan depend al canım ben 64 kilo ile doğuma gittim L aldım gayette rahat bugün doğum yaptım ilk başta hasta bezi takıyorlar zaten gelip kanamana bakıp gidiyorlar sonra onlar gidince kalktım lavaboya gittim dependimi giydim