Kbrnrmrt Nisniss Benim doğum yaptığım hastanede suni sancı verildi hemen takıldı. Rahim açılıyo su geliyo çok rahat oluyo. Başka hastanelerde yerlere akıyormuş. Tertemiz oluyor doğumdan çıkınca da 2 gün kadar kullandım.
Ayse_Nuryusuf01 Nisniss doğum sonrası kanama olduğu için kulanılıyor ben ilk dogumumda alıp kulanmıştım şuan ikinci hamileliğim bunda da alıp hastane çantama koydum kesinlike alınması gerek çok işe yarıyor