Nisniss canım ben hiç almadım bu bünyeyle alakalı herhalde herkeste o kadar kanama olucak fiye birşey yok ilk doğum anımda hastane hasta bezi takıyor zaten sonrasında ben normal pedlere geçiş yaptın ve toplasan 5 6 gün kanamam oldu regl olur gibi sonrası azaldı 23 gün sürdü ve daha 1 yıl hiç olmadım bu her iki doğumumdada oldu bakalım şuan 3ye hamileyim nasıl olucak ama bana kalırsa alma beden olmama gibi durumlarıda varmış eğer lazım olursa eşini yollar aldırırsın eczaneden hemen