Beyzab95 Senatr çok çok az hareket ediyor onu da 2 saat sonra unutup acaba etmedi de bana mı öyle geldi falan diyorum dkdkkdkd 😅 galiba deliriyorum
Beyzab95 umrumdadegil ay sorma tövbe estağfurullah ya ama doğumdan sonra bugünleri özleyeceğimi biliyorumda o yüzden de bir yandan da normal olduğunu kabullendirmeye çalışıyorum başıma her bir şey geldiğinde dkkdkdk 🤣🤣
Beyzab95 umrumdadegil ben özlicem galiba ya 😅 regl olmamayı tüylerimin asla uzamamasını salak saçma şeylere sinir yaptığımda hep alttan alınmasını 😅 ohooo dolu
umrumdadegil Beyzab95 regl olmamaya alıştık dimi🤣🤣 ben sancılardan ağrılardan korkulardan bi hal oldum o yüzden özleyeceğimi düşünmüyorum 🥲
Beyzab95 Bebisbg34 benim hep böyle 4 gün hareketli 2-3 gün hayata küskün ama işte hani bu hareketsizlik sonuçta korkutuyor bilemiyorum dünden beri çok hareketli değil 😢😢😢
Beyzab95 umrumdadegil dkdkkfkd benimde çooook zor geçti hamileliğim hep stres bir şey olcak mı olcak mı diye ama yinede özlicem 😢
Beyzab95 Bebisbg34 ilk 23 haftalıkken gittim sonra yanlış olmasın 26-28’de de bir gittim sonra 30. haftada gittim 😅
Beyzab95 Senatr evet bende de oluyor o hareket ediyor 2 saat sonra diyorum ki acaba bana mı öyle gelmişti o an dkdkkd
Mercimeek Beyzab95 benim çocuğum hareketsiz aşkım 😃 bende çok acil gittim öyle uyuyordu agam 😂 boşver elleşme takılsın 😃😃
Beyzab95 Mercimeek benimki canavar gibi bazende melek çok hareketli olduğunda ay çok acıyor şöyle böyle diyorum eşimde ben öyle deyince hareket etmeyincede endişeleniyorsun karar ver diyor dkdkdkkd
Mercimeek Ebruli_08 normal normal kuşum her gün aynı hareketleri olmaz birde suyu felan azalınca da oluyormuş ama bir sorsana doktoruna
umrumdadegil Beyzab95 ben artık hiç bir kontrole planlı gitmedigim için heyacan falan değil korkuyla gidiyorum🤣🤣
Beyzab95 Gizemd-01 bende genel kontrollere 2 haftada 1 gidiyorum ben kendim alıyorum randevularımı sistemden dkdkkd ama arada acillere falan gidiyorum ckdkdkdkkd