Beyzab95 bende 32 haftalığım, çok hareketli değil kızım daha hiç tekme şeklinde nitelendirdiğimiz olay olmadı mesela bende 😊 ama büyük kızım daha hareketliydi bu haftalarda belirgin şekilde ayağını vuruyordu 😻
Gün içinde mutlaka az da olsa kıpırtı şeklinde vs hissetmemiz lazım sanırım canım aksi durumda acile gitsek iyi olur riske atmayalım yinede 😊😊 nst ye bağliyolar zaten hemen böyle durumlarda