Mujde09 Bende de çıktı troit. Rahmetli annemde vardı. Ve doktorum anneden kızlarına miras bir hastalık maalesef demişti. Araştırdım meğer öyleymiş. Erkek evlada değil de anneden kızına geçen bir hastalıkmış ☹️ Benimde henüz çok yeni ve tüp bebek doktorum mutlaka dahiliyeye git demişti. Leveturon en düşük mg kullanıyorum ve o ilacın bebeğe çok faydası varmış. Korkma Allahın izniyle bir şey olmaz. İlaç dışında dereotunun çok faydası varmış. Transferden önce yerdim ama şimdi yemiyorum belki maydanoz gibi zararı vardır diye korkuyorum sadece ilacımı kullanıyorum