Ysmnpmk değerlerin için illaki düşürmek için yöntem bulabilirler düşük doz kullanırsın ama şuan hamile kalmam için zaten açıkçası zor dozun yüksek ben 25 kullanıyordum bebek büyüdüğü ve kanser de ilerledigi için sözüm 200 , korkutmak istemem başta tedavi ol dememin sebbei 5 aylıkken kanser olduğumu öğrendim bebek veya hormonlarim. Hızlandırdığı bilemiyorum ama bana seçenek olarak ya bebek ya sen dediler ve ben ikimizi seçtim doğum sonrası benim ne oluacagim belli degl bu süreci yaşamanı asla istemem mutlaka iyi doktor profesyonel yerlere git araştır tek doktorda kalma