Cemre44 Gulu7 beta 3700lerde ise gözükmesi lazım aslında. Başka doktor veya hastaneye gidin isterseniz cihazdan kaynaklı görememiş olabilir 🧚
Merve2119 Hale_canoglu heralde kuzum son adet tarihim benim 29 Kasım dı inşallah doğum yaptığımız günlerimizde görürüz ❤️❤️
fundaccn Ceycey_ yok ben henüz gitmedim canım randevum yarın bakalım hayırlısıyla insallah duyarız 🥹❤️🤲🏻
annelik_4 Anonim189 bende öyle diyordum şimdi şükür 20.haftaya doğru gidiyoruz ve ortaya göbek çıktı 😂
Elfkzlky Deletedmom_87 sorma bende oyleydim. İki gundur olmuyo artık. Surekli yattım. 6+3 üm. Sabret gecicek yakın zamanda
Elfkzlky Cemre44 benm gecen hafta yani beş haftalıkken cok kasıklarım agrıyordu. 6ya gecince sakinledi. Zorlayında daha cok agrıyordu. Dert etme gecicektir ama zorlama kendini elbette
Cemre44 Elfkzlky çalıştığım için ve şu an iş arkadaşlarım bilmediği için iş yerinde biraz zorlanıyorum ne yazık ki
Elfkzlky Reina benmde 27 kasım. Nerdeyse aynıyız 🥹 benmde once belim agrıdı sonra kasıklarım kucuk karnım. Bol bol yattım dinlendim. İki gundur gecti. Pek agrım kalmadı ama sanki mide bulantısı geçicem dgibi duruyor 🥹
Reina Elfkzlky benim önceki gebeliğim çok kötüydü. Bunda çok bulantı hissetmiyorum inşallah böyle devam eder
Gulsahgunhan Elfkzlky 19 uncu haftadayız nasıl geçti hiç anlamadım 🥹. Cok hasta oldum vallhi devamlı yattım yeni yeni toparlandım ama yine bazen bir anlık rahatsızlığım oluyor :) ooo daha cok var diyordum yarıya gelmişiim 😂
Elfkzlky Gulsahgunhan oyle oluyor ya 🥹 zaman su gbi. Yarın da kucagına alcan. Sonra ne zaman buyudu anlamayacaksın🥹🤍
Merve2119 Cemre44 sende bendensin kuzum 2 düşük yapınca hemen söylemeyim dedim ama insanlarda herşeyi istiyorlar
Cemre44 Elfkzlky aslında bi nedeni yok 😅 daha kalp atışı duymadığımız için ailelere de söylemedik ailelere dedikten sonra iş arkadaşlarıma diyeceğim 🤗
7ilknur_ Elfkzlky bende 5+5deyim 4+5de keselerini görmüştük 19unda kalp atışlarını duymak için gideceğim lütfen şu mübarek günde dualarınıza beni de ekler misiniz ikinci gebeliğim ilki düşük olduğu için hep diken üstünde korkuyla geçiriyor bu gebeliğim
Elfkzlky 7ilknur_ 7ilknur_ korkma rabbim sana bu bebeği hayırlsıyla kucağına aldgın gunleri de gormeyi nasip etsin. Doğan bebeğini de sana hayırlı evlat salih kullarından eylesin. Hepimizin cocugunu inişşah 🌸🤲🏻
Elfkzlky Cemre44 en mantıklısı. Bu devirde millet dogurana kdar soylemio valla 😕 bi benm gbilerin dunya alem duyuyor 😒