4+3 üm. Doktora gittik ultrasondan kese görünmedi, vajinadan bakınca gördü, 3 hafta sonra kalp atışını duymaya gelin dedi. İlk bebeğim çok mutluyum çok heyecanlıyım, hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. Rabbim isteyen herkese bu mutluluğu nasip etsin