Herkese merhaba sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah. İlk gebeliğim çok tecrübesizim, 6 Aralık son adet günüm, evde test yaptım dün pozitif çıktı koştur koştur doktora gittim kan bakmadan ultrason baktı kese oluşmamış ama normal dedi sonra içim rahat etmedi kan istedim 3700 çıktı değerim ancak henüz doktora görünemedim. Betanın yüksek olmasına rağmen kese görünmemesi normal mi çok paniğim bilgisi olan yardımcı olabilir mi