FATMA1234yokkan Bobii şehir dısına doktor kontrolü altında mı ciktiniz bende istambuldayım niğdede evim oraya gitmek istiyorum 6+7yim şuan ama korkuyorum bisey olur diye
Bobii FATMA1234yokkan doktoruma sordum tabiki eski rutin hayatına devam et yolculukta problem yok dedi, yolculuğum 5 saat sürdü arada yürüyüş yap yolculuk esnasında dedi bir sorun yaşamadım
Cybele5 K11- merhaba lekelenme ne zaman oldu acaba bende de kahverengi çok az lekelenme var ama korkuyorum
K11- Cybele5 4. Haftalarımdaydım ama dün tekrar oldu mesela bugün birşey yok bunlar normalmiş yani kırmızıya dönerse direk doktora gidin ama kahve rengi ve sürekli gelmiyorsa endişe etmeyin bende çok korkmuştum doktor böyle söyledi
FATMA1234yokkan Bobii nereden nereye gitmiştiniz☺birde kaç saat aralıklarla mola verdiniz yürüyüş yaptınız 😇
Bobii FATMA1234yokkan izmirden bandırmaya gittim tren yolculuğu yaptım, 5 saat tren içinde 1.5 saat arayla vagon boyunca yürüdüm canım
Cemre44 Ummuhnm evet benimde öyle. Zaten ilk haftadan inanılmaz şişti neden bu kadar çabuk şişti anlamadım. Haassiyet ve ara ara acıyomş gibi oluyor dokununca
SeherT Ve henüz doktora gitmedim gittiğimde kalp atışını vs hepsini duyayım göreyim die ay sonunu bekliyorum 🙈