Cattu bnde karnımdan yapıyordum 25 haftalik olduk karnım morardı bacagımdan yapıyor artık bazen benimde kanıyor gecen şırıngayı cektim icine kan dolmustu kanadı ama birsey olmaz herhalde benimde ara ara yaotgm yerler kanıyor bende bu ay gidersem dr söyleyecem hapı felan varsa onla devam edeyim diye kolundan yapma bak ilerde cok ağrır sızlar ilk baslarda rahat oluyor ama snra cekersin en iyisi karından yapmakta ilk gebeligimde 9 ay karnmdan yapmştm bu sefer zor oluyor eskiden igneler boyle degildi ignelerin ucu pot bazen çok zor batıyor batırıyor batmıyo ilk gebeligim 9 ay yaptm karnımdan ama hiç bilmemistim bacagımdan yapıyorum şuan ama bacaklarım cok agriyor sızliyor