Cattu yani evet bi zararı yoktur ki burada doğuma kadar karından vurulan var ama ne bileyim bence karın büyüdükçe daha acır gibime geliyor şu an kolda çok rahatım dışarıda falan olduğumuzda da hemen arabada eşim yapabiliyor kolumu sıyırmak kolay oluyor. Kolda bir süre morluklar acıyor ama benim 1 aydır hiç morluk oluşmadı mesela vücudum alıştı