Esrashshshssh Aabbccc 2 aşılama olanlar için yüzde 30unu sadece biz ödüyoruz 15 bine geliyormuş bence o kadar az değildir ama 35 40 falandir
Aabbccc Esrashshshssh ne desem yanlış yonlendirmiş olurum bilmiyorum canım sen tüp bebek arayışına girmişsin belki hamilesindir 😉
Fatmadali Esrashshshssh canım raporsuz 40bin rapor olunca 13.400 tl sini ödüyorsun sadece bende başlicam önümüzdeki ay o yüzden detaylı görüştüm evrak listesinide aldım
Nuur2124 YesimAykut benimde salı canım mide bulantısı dan uyuyamıyorum regl zor mu geçer acaba bu ay benim regl öncesi çok bulantım oluyor bu uyutmaz derecelerde🤦🏼♀️
YesimAykut Nuur2124 ayyy çok zor mide bulantısı bilirim😐😐 regl bilmiyorum ki zor mu geçer benim normal geçiyor bu aralar😌😌
Fatmadali Esrashshshssh evet ya kesinlikle bayağı iyi bencede şubatta başlicam götürcem evrakları falan detaylı söylerim yine bilgileri istersen
Nuur2124 YesimAykut canım merhabalar bugün muydu doktor randevun🙈☺️12. Günündu diye hatırlıyorum.Baska herhangi bir kontrol oluyor mu eğer gittiysen .Yarın bende gideceğim hiç ümidim olmasa da..