Nuur2124 YesimAykut canım merhabalar bugün muydu doktor randevun🙈☺️12. Günündu diye hatırlıyorum.Baska herhangi bir kontrol oluyor mu eğer gittiysen .Yarın bende gideceğim hiç ümidim olmasa da..
YesimAykut Nuur2124 negatif geldi kan sonucum 2den küçük geldi, hayırlısı buymuş senin pozitif olur umarım 🙏🙏
tatlibebegim_ Esrashshshssh hadi yaa demek aşılamada da nasip yokmuş ara ver biraz istersen kafanı topla akışına bırak