Esrashshshssh ben aşılama olalı çok oldu. Taaa Ağustos ayında oldum.
Belirtilerim
-Kasık batması, ağrı (regl ağrısı gibi)
-Uyku hali, yorgunluk hissi
-Göğüs hassasiyeti
-Bulantı
Bu kadardı tabi sonra sonra belirtiler arttı;
-Akıntı, koku hassasiyeti, baş dönmesi vs. eklendi sonrasında.