Arkadaşlar siz bu durumu yaşamadığınız için bilmiyorsunuz sanırım ama hemşirenin dediği doğru bende bu durumu yaşadım evet ilk gebelikte sıkıntı değil ama 2.gebelikte olması gerekiyor sizinde kimyasal gebeliğiniz olmuş kimyasal gebelikten hemen sonra olmanız gerekiyordu. Bende kan uyuşmazlığı olduğunu bilmiyordum ilk düşükten sonra vurmadılar bana iğneyi 2.si tekrar düşük oldu doktor dediki kan uyuşmazlığı varmış sende ilk düşükte iğne vurmadılar mı yüzde yüz sebep değil ama etkisi olabilir dedi hemen iğne yaptılar