Kızlar bugün sağlık ocağına gebelik kayıt için gittim Kalp atışını henüz duymadığımiz için kayıdı almadılar kalp atımını duyunca gelin kaydı ozaman alıyoruz dediler Eşimin kan grubu 0 RH pozitif… Benim kan grubum B Rh Negatif. KAN UYUSMAZLİGİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER BU DURUMLA KARSİLASAN VARMI ÇOK KORKTUM 😔 Evlenirken kan vermiştik uyuşmazlık yoktu