Pamuk hem dedim yine diyorum gamsız olacaksın bu hayatta mis gibi geçirirsin o zaman gebeliği 🤷♀️🤷♀️ ama sonu hüsran olma ihtimali yüksek. Birinin kilosu fazla haftası küçük 17 kilo almış normal değil doktoruna görün şeker olabilir dedim diye niye moralini bozuyorsun dediler. Ne yapayım yani yanlışa doğru deyip vebalini mi alayım anlamadım ben de