Pamuk Geçen İstanbul’a gittim uçakla. Uçaktan indim, iner inmez afedersin tuvalete gittim. Baktım kanama var ama varya peçeteye silince zor görüyorsun. Yemin ediyorum beynim durdu. Elimde valizlerle aileme söylemeden atladım gittim hastaneye. Doktor hemen alttan muayene etti enfeksiyondan dolayı olmuş dedi ilaç verdi. Öyle eve gittim. Millet nasıl evde bekleyebiliyor yaaaa. Kimisi bebeği 2 gün hareket etmeyince bekliyorlar. Yarım saat hareket hissetmeyim beynim dönüyor. Bakın riskimde yok hamdolsun. Ama tedbir ya tedbir. Tedbir bizden takdir Allah’tan 🌺