umrumdadegil ben her hafta gidiyorum. Doktor haftaya tekrar gel, gelmeden sancın suyun gelirse acile gel demişti. Aynı dedikleriniz oluyor sırtım belim özellikle durmadan ağrıyor. Bacak arasında çok ağrıyor, kasıklarımda, karnım zaten sert. Ama nst için güzel demişti hiç anlamadım