@zeymom_ Bu sabah çektirdim 25haftalık gebeyim bikaç gündür inanılmaz bir ağrı vardı,hem kadın doğum doktorum hemde diş hekimi bebekte hiçbir problem olmayacağını kullanılan anestezinin bebek üzerinde güvenilirliğinin kanıtlandığını söylediler,şuanda da herhangi bir problem yok hareketlerı vs gayet yerinde çok şükür🌸