zeymom_ 17 haftalıkken ilk kez çektirdim ben de çekim işlemi çok rahat geçti dikiş de atıldı bana hicbir sey hissetmedim tek kötü tarafı uyuşukluk geçtikten sonra uyuyana kadar baya ağrıdı kadın doğum doktorum sadece parol icebilirsin demisti onun da fayda etmeyeceğini düşünerek içmedim uyudum sabah uyandığımda ağrıdan da eser yoktu ben kurtuldum şükür iyi ki çektirmişim diyorum