Zeybal34 ümit vermek gibi olmasın ama benim transfer sonrası 2.3.gunler de kasık ağrısı batması olmuştu bir şeyler hissediyordum aslında içime var gibi doğuyordu. Sonra 5. Gün erken gebelik testi yaptım kocaman bir negatif. Eyvah dedim! Yok mu sahiden sonra biraz arastirdim hemen herkeste çıkmayabiliyormus sonra da belirtilerin falan kesildi zaten. 7.gunde yaptığım da pozitifi görmüştüm bende işte. Yani diyeceğim şu ki, belirti de olabilir ama çok kaptirmayin kendinizi duanızı edin bol bol gerisi takdiri ilahi