Seyda-Koc şöyle benim ilk yumurta toplamada kaliteli çıkmadı BC idi dondurulmuş transferdi o tutmayınca sebepsiz infertilite olduğu için 1 sene bekledim kendim denedim yine olmayinca başka merkezde farklı bir Dr ile tekrar yaptırdim orada baya iyi çıktı kalitesi AA taze transfer oldum ilk denemede tuttu şimdi 4 tane daha iyi kalite embriyom var ama kullanmayacağım doğum yaptım