Zeybal34 sizin 2.bebek mi olacak bu?
Ya bebeğin her zaman rahim duvarına tutunması erken olmayabiliyor ki bazıları geç tutunuyor anladığım kadarıyla. 9.gun test yapıp negatif olup, 14.gunde pozitif gören okumuştum forumda içinizi çürütmeyin isyan etmeyin sakın Allah ol demisse çoktan olmuştur zaten.
Sizin 5.gun embriyosuydu dimi