Teslimenursevil niye ki kuzum cogu kkadin ayda iki kere yumurtlama gorebikiyo. Ornek olarak mesela ben. Klomenden dolayi kistim oldu demistim ya sana kistler dusmus mu diye kontrole gittim kistler duruyodu ama kuculmustu. Gittigim gun yumurtlamam vardi ikinciye bide, doktorum hatta kistler dussun diue ilac felan vermedi mutlaka bu yunurtlamsyi da degerlendir dedi degerlendirdim ama gebelik olmadi mesela gebelik olsaydı gec dollenme olcakti iste cogu kadin iki kere yumurtlamam gorebikiyo her ay olmasa bile ama kimse fark edemiyo tabi ilk yunurltmaayi gorul bildikleri icin