Hulo2105 ya kuzum aslında benim bu ay karıştı sanki ya ben ilaçla adet oluyorum şöyleki
Aralık 7 regl başlangıç
Adetimin 14. Günü duphaston kullanmaya başlıyorum 8 gün onu kullanıyorum bittkten sonraki 4. Gün adet oluyırum normalde bu ay femara kullandım
Adetin 17. Günüde doktor kontrolüne gitmiştim doktorum yumurtan çatlamış ama daha yeni belli yani dedi tam gününü bilmiyoruz ama tahminen aralığın 21-22-23 bu günlerden birinde çatlama oldu