Teslimenursevil ya acaba rahim düşmesi sertleşmesi mi var bunu doktorlar anlamıyor bu bi ilim. Hanı bılen nadir kadınlar var. Benım arkadaşımda ha olcam ha olmıcam dedi snra adetin ucuncü günü bi abla var ona sordu agır kaldırmaktan cok hareketlı olmaktan calışmaştan rahmı kaymış ve sertlşmiş orda bebek tutunmazmş zormuş yaptırdı masajla sabun bağladılar kasıgına yaki yapıldı sırtına bazı tuyolar söylendi vesile oldu bu ay hamıle kaldı bende denıyorum olmuyordu bende gttm bakalım yenı btti işlemler ve adetim gerisi dua benmde kaymış sağa doğru. Olablır yani kadın anlatıyor bılmeyen cok kadın var kendılerını zorluyolar ağır kaldırıyorlar dedi bz cok hassas bi varlıgız dedi. Ben olumlu olursa haber edıcem buraya ztn🤲🏻 inşallah hamileliği yaşarsın❤️