Merhaba kızlar, 9 aydır hemen her günüm burada geçti. İlk hamileliğim olunca diğer tecrübeleri okumak çok işe yaradı gerçekten. Hepinize çok teşekkür ederim, sevgiyle kucaklıyorum. Doğum hikayeme gelecek olursak, 39+5 te kontrole gittik. Doktor 40+0 da gel demişti ama içimde bir evham oluştu erken gitmek istedim. Ultrason, nst, alttan muayene falan oldum ne açıklık ne sancı hiçbir doğum sinyali yoktu. Doktorum aşırı derecede sakin ve normal doğum yanlısı biri hiçbir şekilde yönlendirmek istemedi, karar senin dedi. Hocam ben evhamlı biriyim hiçbir sinyal yok kanala girmeyi bıraktım daha da yukarı çıktı çocuk riske atmak istemiyorum diyince, olası riskleri konuştuk ve 3 ocak için sezeryan doğuma karar verdik. Eve döndüm doktorumun hemşiresi aradı yarın anestezi doktorumuz kongreye gidecek bir süre yok hazırsanız akşam alalım dediler. Ben zaten sezeryan kararının ağırlığıyla ağlıyodum sürekli. Hazırlanıp çıktık. İyi ki sezeryan kararı vermişiz oğlum kakasını yapmış ama yapalı 1-2 saat olmuş ne suyunu ne de kendini boyamış, yememiş de. Son muayenede su biraz partiküllü olunca evhamı ordan yapmaya başlamıştım zaten. Ameliyata girdim eski hemşire olduğum için yabancı değilim sohbetle muhabbetle geçti ameliyat.Oğlumu gösterdiler ayyyyynı babası olunca şok içinde biraz da duygusal bir ten teması yaptık. Sonrası güllük gülistanlık birbirimize alışmaya çalışıyoruz 😊 Forumda en sık rastladığım spinal sorularına hızlıca cevap vereyim. *Belden iğneyi hissetmedim bile anestezi doktorunun eli çok hafifti başka bir şeye odakladım kendimi. Tavsiyem öyle yapmanız.
*Baskıları, yapılan işlemin tamamını sanki denizde hafif bir dalganın basıncı gibi bir basınç olarak hissettim. Kesi, dikiş vs gram acı hissetmedim. Senelerce ameliyathanede çalışan biri olarak spinal de acı hissedeni de görmedim.
*Yüksek kiloda olduğum için tansiyonum biraz dalgalandı, nefes darlığı yaşadım ama hemen müdahale edip beni rahatlattılar.
*İlk ayağa kalkış benim için çok zordu çünkü hamilelik öncesi 115 kiloydum ve çok fazla karın çevresi yağım vardı.
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin. Sorusu olanı da yanıtlarım. İnşallah bizler gibi bebeğini bekleyen herkes sağlıcakla kucağına alır 😊🌸