Hatice_16 merhaba, ben de kullanıyordum. Biliyorum asla birakamazsınız gibi geliyor, kendinizi güçsüz iradesiz hissediyorsunuz belkide, vicdan azabı bir yandan… Sigara içmeyen asla anlamaz bu tutkuyu bağımlılığı ya da her ne diyorsak, ama size şunu söyleyeyim, biz kadınlar çok güçlüyüz, hele ki anne olunca çok daha güçlü 🥰 Sigaranın kanıtlanmış bir zararı yok diye biliyorum ama bakıldığında olumsuz etkilediğine dair sonuçlar da var. Bir ihtimal bile olsa ufacık bir ihtimal bile biz anneler bebeğimize zarar vermek istemeyiz değil mi? 🤗 Bunu düşünün bebeğinizin sağlıklı atan kalbini düşünün belki bırakmanıza yardımcı olur 🙏 Mutlaka doktorunuza da danışın ama, çünkü sigara içmemek sizi strese sokacaksa bu bebeğe daha zararlı