Bırakın arkadaşlar içmek isteyen içsin boşa vakit harcamaya gerek yok. Zaten vicdanlarını rahatlatmak için yazmıyorlar mı . Bende bıraktım hemde gebe kalmak istediğim ay dediğim gibi. Etrafımda da gebeyken sigara içip çocuğunda hem gelişim geriliği olan vardı hemde sonrasında astım doğan. Ama sorsanız doktor sigaraya bağlı demesine rağmen onunla alakalı değildi. Tamamen vicdan meselesi kendi zevkleri uğruna çektikleri her nefeste daha doğmamış çocuklarını kendileri zehirliyor lar. Zararsız olduğuna inanıyorlarsa kimsenin fikrini buradan değiştiremeyeceğiz için isteyen istediğini yapsın