Sigarayi kolaylikla birakabilmeniz baskalarina yargi dagita bilirsiniz yada anneliklerini sorgulaya bilirsiniz anlamina gelmez. Ne kadar igrenc tavirlar var burda. Biraka bilmissiniz e ne guzel! Amma her kes ayni degil! Birakamayanlar sizden hic bir sekilde eksik degil. Insanlara vicdan azabi cektirip illada kotu annesin muamelesi yapamazsiniz. Sigara bir bagimlilik, alkol gibi, tatli gibi, kahve gibi. O kadar kahve icen gebeler var ki, kahvenin hic mi ziyani yok bebege? yoksa tuketdigimiz her sey cok mu saglikli? sigara kullanmak super bi sey demiyorum, her bagimlilik kotudur. Amma bebek icin en kotu sey annenin stress gecirmesidir, sinirlenmesidir. Hamilelik kadin vucudu icin buyuk bi stress, her kes bunu kolaylikla kaldiramiyor. Hamilelik hassasiyetide her keste farkli. Her neyse, her kes kendisi bilir, icende icmeyende, biraka bilende bilmeyende. Her hangi bir insanin yerinde olamazsiniz demek ki hic bi sekildede hareketlerini yorumlayamazsiniz! Zor seyler yasayip antidepressan kullanip hamile kalan kadinlar var, simdi kullanamiyorlar, napsinlar simdi? ruh sagliklari yuzunden gunah kecisi mi ilan edilecekler ya kotu anne ya iradesiz mi? Sigarayla rahat ediyorsa, birakinda rahat etsin.