11 yıldır aralıksız sigara içiyordum. Neler yaşandı biraktiramadi bana ama bir hamile kalırsam bırakırım diye sartlandirmistim kendimi. Öyle de oldu. Öğrendiğim an bir daha ağzıma sürmedim, canım da hiç istemedi çünkü en ufak bir vicdan azabı çekmek istemiyorum bu konuda. Bence siz de sartlandirin, dusunmemeye çalışın.