Seni daracık bir odaya kapatsalar, gidecek bir yerin olmasa ve gün içinde kaç kere zararlı dumanı kaldığın odaya bassalar ne hissedersin? Her içtiğin sigarada o karnındaki bebeğin kaldığı odaya dumanı dolduruyorsun ve kaçacak yeri yok, orada nefes alıyor orada yaşıyor. Belki bu düşünce yanlış ters bazılarına ama ben böyle düşünüyorum.