Bende sigara içen biriydim ama öğrenir öğrenmez direk bıraktım ve doktorumda bana yasakladığı tek şey alkol ve sigara kesinlikle kullanıyosan hemen bırakmalısın demişti sonrasında zaten midem bulandı 20 haftalık hamileyim yanımda birisi içsin veya bi sigara kokusu gelsin aşırı derece rahatsız oluyorum kokusuna ismine dahi katlanamıyorum şimdi düşünüyorum içtiğim Zaman bendemi böyle kokuyodum çevremdekilere rahatsızlık vermekten başka bişey değilmiş içme kuzum nekadar çabuk bırakırsan kârdır bide bunun emzirme dönemide var üstüne sinen sigara kokusunun bebeğinin sağlığını nekadar tehlikeye attığını düşün