nurseda11 ay o söz kadar can yakıcı söz yok.. bana öyle diyenlere ne zaman bebek yaptınız die soruyorum. İlk 3 ay 6 ay gibi cevaplar geliyo.. e kardeşim 2 sene sana erken geliyo madem niye yaptın hemen o çocuğu bekleyeydin 2 yıl 20 yıl. İnsanı verem ederler. Tüp bebek yaptık iyiki de yaptık 3. Yılımızda bi kaç kendini bilmez daha erken değil mi dedi. Bacım sen 3. Ayında hamile kaldın bekleyeydin bebek için erkense dedim. Şaşırdı. Kimsin ki benim hakkımda karar veriyorsun yada nerden biliyosun neler düşündüğümü istediğimi hayatımı. Ya resmen çocuğu ne zaman nasıl yapacağımıza elalem karışıyo. Kendi yaptıklarına bakmadan… bende kimi duysam hamile tek dediğim hayırlı olsun