Aslihan-ozkan Erva18 evet hafif pcos var bende ileri derecede olanların çocukları büyüdü benim olmadı. Diyorum ya nasip Allah herkesin evladını bağışlasn
Bbk88 nurseda11 anladım.ben tüp bebeğe geçtim aşılamayi da atladım sizjn icjn hayırlısı olsun insallah hepimiz icin🧜🏼