nurseda11 çektirdikten sonra gebe kaldığımı düşünmüyorum, 2 kere aşılama oldum tutmadı 2 kere çatlatma iğnesi oldum belki onların etkisi vardır gebe kalmam da bilemiyorum bizim eşimden kaynaklı problemimiz vardı bu nedenle rabbim nasip etti tüp bebek tedavisine başlamadan gebe kaldım